24 aylık oğlum var şimdi 30 hafta ikiz kızlara hamileyim ama artık o kadar ağırlastim ki oğlumla hiç ilgilenemiyorum temizlik zaten çok zor oldu benim.icin vicdan azabı cekiyorum doğumdan sonra beni ne bekler diye düşünüyorum hiç yardımcın yok 3 çocukla nasıl olacak diye düşünüyorum dua edelim.birbirimize