Adileeselvi 5 yaşında kızım var dünya tatlısı covidden kreşe fln başlatmasım hep beraberiz akşama kadr oynar oyun delisi bende iş güç mutfak
biraz oyun
etkinlik
Yürüyüş gezintiler tkılıyorz.
2.kızım 24+4 içimde fıkır fıkır bakalım neler olcak biraraya gelince tv var bizde maalesef dediğim gibi covid zamanında saldık
telfn tablet haftada bir belki hiç iyiyiz maşllah tek kötü huyu yemek yememek 🙁