Mefat bende 17 haftalık benimde sizin gibi çalışmaya başladım doktor çalışabilirsin dedi kanaman çok olursa dikiş atarız dedi şuan kanamam yok progeston kullanıyorum hergün vuruluyordum şimdi iki günde bi vuruluyorum kalçalarım ağrıyor iğneden Allah hepimizin yardımcısı olsun