tatliiannnee Deletedmom72728 yok kanka sana kim dediyse bunu abartmış uyustueup yapıorlar hissetmıorsun
Mizgin09 Deletedmom72728 yaa ne alaka kim bunu söyledi 2 normal doğum yaptım kesik atıyolar bebeğin rahat çıkması için hissetmiyorsun bile acıta acıta ne alaka abartmışlar
Merv_e Mervedez159 hayır bebek çıkacağı zamanlarda ıkınma geliyo zaten unutuyorsun sancıyı çok uzun aslında benim doğum hikayem anlatsam com uzun yaa😂😅
Merv_e Benim tavsiyem bacak egzersizleri yapin gerçekten doğumdan sonra bacaklarda güç kalmıyor bende öyle oldu bacaklarım 2 hafta falan bayaa güçsüzdü
Merv_e Ben özelde doğurdum doktorum çok iyiydi bana çok destek oldu doktor gerçekten önemli doktorunuzu Iyi seçin doktor +ebe+eş+hastane bunlar önemli hepsi istediğin gibi olunca doğuruyorsun gerçekten allaha bin şükür 🙏ben hiç inanmadım normal doğuracağına
Esrasena Merv_e hay maşallah güzel ilerlemiş yine,benim hiç bişey yok açılma,kanala girme falan,inşallah böyle bianda gelirde giderim bende :)