MerveeD Merv_e yaaa maşallah nasıl dogur dun kız ayy tiyo ver bizede açılman nasıl olduu cok mu sancı çektin kac saatte dogurdun ayy anlat anlat 😂 hayırlı olsun bu arada Rabbım analı babalı büyütsün inşallah
Merv_e MerveeD şöyle 2 gün önce pembe akintim oldu o 2 günde hastaneye gittim ama doktorum beni eve gönderdi 3. Gün-de yine sancim oldu ama ben inanamdim doğuracağına mide bulantisida çektim 2 gün aksamlar i akşamdan sancim vardı ama yalancı diye düşündüm saat gece 12 de banyo yapdim ama sancim geçmedi saat 4 de kadar evde dayandım 4 hastaneye gittim nst bağlandı açıklığı 4 cm olmuş damar yolu açıldı direk odaya aldırlar sonra sancılarım 2 dk bir geliyordu saat 10 58 doğurdum plates yapardım ve 40+3 de doğurdum erkek bebek ben hamileliğin boyunca hiç oturmadimbhep ayaktaydım eğer norma istiyorsanız doğum sancıları başladığı zaman eşiniz belinizi sıkışırsın benim esinle annem sürekli bana masaj yaptılar şancı geldiğine belimi sıkıstirdi Iyi geliyor tavsiyem
Merv_e Mervedez159 vallahi neye benzeriyim bulamadim bi anda gelen şiddetli ağrı ama Sürekli değil gelip gidiyo😂
Merv_e Melissce hayır yanmadı sadece ilk yaptıkları çatı muayenesinde biraz oldu sancim olduğunda baktıklarında acimiyo
tatliiannnee Deletedmom72728 yok kanka sana kim dediyse bunu abartmış uyustueup yapıorlar hissetmıorsun
Mizgin09 Deletedmom72728 yaa ne alaka kim bunu söyledi 2 normal doğum yaptım kesik atıyolar bebeğin rahat çıkması için hissetmiyorsun bile acıta acıta ne alaka abartmışlar
Esrasena Merv_e hayırlısı olsun 😊 Kaç haftalık doğdu,sancı ağrınız varmıydı,açılmanız varmydı,sancınız bi andamı başladı,verilen tarihtemi doğduu ?? Baya sordum merakımızı gideirin 😁😊😊😊😊😊😊😊
Merv_e Esrasena 40+3 de doğdu yalanci sancılarım vardı tabi haftalar öncede vardı doğum sancısı gece 12 de başladı ama ben yalancindiyordum hala saat 4 de kadar evde durdum 4 de hastane gittim bana kalsa dahada dururdum gittiğimde 4 cm açıklık dedi saat 10 a kadar 8.9 cm oldu
SerraveAnnesii Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻🤍 darısı başımıza 🙈 kaçıncı haftada doğurdunuz, ilk gebelik mi, açılma olsun diye bir seyler yapmış mıydınız ?
Merv_e SerraveAnnesii ilk gebelik plates topunun üstündeydim hergun plateste yapıyordum hurmada yedim
Merv_e Yasmn_17 tabik Yasmn_17 tabikide zorlukları vardı ama değiyo gerçekten kucağına alınca hepsinin unutuyorsun ben çok hikaye dinlerdim çokta korkuyordum kesinlikle nirmal doğumu tavsiye ederim
Merv_e Mervedez159 hayır bebek çıkacağı zamanlarda ıkınma geliyo zaten unutuyorsun sancıyı çok uzun aslında benim doğum hikayem anlatsam com uzun yaa😂😅
Esrasena Merv_e hay maşallah güzel ilerlemiş yine,benim hiç bişey yok açılma,kanala girme falan,inşallah böyle bianda gelirde giderim bende :)