morsumbul ya bu nst de sanırım doktordan doktora değişiyor bende öyle duyuyorum bir çok kişiden ama benim ki normalde 30. Haftamda çağırmış olıyordu kontrolüme göre yani ben kendim şehir dışında olduğum için +2 hafta uzatıcam hemde bebiş büyür biraz daha mutlu olurum dedim 😜🙈