RdvnMlkn Benim iki hamilelikte sogan😬 ve ilk hamileligimde etkisi hala süren kahve ve kokusu ya siz kaç haftaliksiniz az kaldı 24 olcak nasipse 😍
RdvnMlkn Canimbebegim06 benimde ilk hamileligdede ayni eten nefret etmiştim geçti inşallah seninde gecer
babypoemnur Canimbebegim06 ayyy aynılarından tiksindim birde ek olarak bi oda parfümü var ondan 🤦🏻♀️
Canimbebegim06 RdvnMlkn Geçti zaten canım 37 haftalığım şuan herşeyi yiyorum 😂 ilk aylardan bahsettim ☺️
Askiletotomsu Adaryona ay bende katlanamiyorum soğan yumurtaya 😔 tavukla ilgili bı problem henüz yok Bazen tiksiniyorum Bazen seviyorm
Melekeroglu RdvnMlkn ben de 4.ayımdayım ne çiğsine ne pişmişine ne yemeğin içindekine en ufak tahammülüm yok. Gerçekten dediğiniz gibi hiç geçmeyecek gibi geliyor çok zorlanıyorum soğan konusunda hayatımızın her yerindeymiş gerçekten soğan