Sedna benimde açılmam, sancım, suyum vs.hiç biri olmadığı için 10 gün önce suni sancıyla normal Doğum yaptım canım, ilk sancı verilmeye az az verilmeye başlandı pek hissetmedim koridorda yürüdüm açılmam oldukça sancıyı arttırdılar baya ağrı acı çektim 5.saatin sonunda bebeğim kucağımdaydı Doğum olduğu an hiç acım kalmadı çok güzel bi duyguydu inşallah sende yaşarsın, suni sancıdan korkma evet ağrı acı oluyor ama dayanılmıcak gibi değil ve ben iğneden korkan canı tatlı biriyimdir kendimi çok cesaretlendirdim sende öyle yap ve doğur🙈😁