Gul0691 6+0 da gittiğimde sadece kese görünmüştü doktor iki hafta sonra gel tekrar bakalım demişti. Ben 3 gün sonra acile gittim. Doktor karnımdan baktığında kesen büyük, içinde bebek olması lazım ama görünmüyor dedi boş gebelik olabilir, istersen vajinal kontrol edelim dedi. Bende vanijal kabul ettim ve bebek-kalp atışı var. Canlı bir gebelik dedi.
Yani karından görünmesi için bazen beklemek gerekiyor. İnşallah sağlıcakla kucağımıza alırız. Allah hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏🏻 inşallah sizde gittiğinizde mutlu bir haber alırsınız.