Bugün doktora gittim ve kesede birşey göremediğini söyledi . İçte kanama gibi birşey olmuş dedi ama emin konuşmadı Doktor . Vajinal muayene yi de 5 haftalıkken yapmıştım ve ağrım olmuştu korktum ve yapmadım . Bana haftaya gel o zaman dedi yine bakalım. Sizce ben ne yapayım haftaya kadar bekliyecem de çok üzüldüm kalp atışları için gittim doktora heyecanla ama ağlayarak çıktım hastaneden..