Mercimekk inşallah olmaz psikolojikmen çöküyor insan tabiki bebişler iyi olsun Rabbim eksikliklerini vermesin ne bilim yine de o görüntü insanın moralini çok bozuyor önceden bu kadar değildi şimdi sabah akşam yağlanıyorum inşallah daha fazla çatlamam