deletedmom507 ay canm negüzel benm 21inde randevm yurt dısında yasıyorm aylık verıyolar randevumu benm yerıme de sev kızcenıı benmde kızım olucak adını ne koyuyosun Allah ızın verırse saglıkla kucagımıza alalım da baska bısey ıstemıyorm valla oyuzden ınsan herseeye katlanıyo herseyı hazır dört gözle hı an önce saglıkla gelmesını beklıyoruz benm cok sükür yırtıgım yok bekarlıgımda cok kilo alıp vermstm krnımda tek bır tane ufak bı yırtık vardı sadece o yukarıya dogru gıdıyo ınsallah devam dıger taraflarımda yırtılmaz kasımtım cok oluyo ama sendede mi öyle başladı