Burcukose canım ben gebelikten önce kansızlık nedeniyle çok tedavi gördüm kan demir ilaclari beni mahvediyordu kusa kusa içiyordum. Şimdi doktoruma söyledim nornalde çok kötü yapıyor bir de şimdi hamileyim ne yapacağım diye.. vegaferon diye bı hap verdi sağlık ocağı bedava veriyor ellerinde varsa yoksa reçete de yazıyorlarmış.. ne bulantı ne ishal ne halsizlik hiçbir şey yapmadı bir aydır kullanıyorum mükemmel bı hap kan değerimi de yükseltti hemen.. ben şiddetle tavsiye ederim çünkü bende çok kan ilacı denedim.. doktoruna mutlaka bı danış geçmiş olsun inşallah 🌺