Sedakanikyis Dua Melikeznar Deletedmom34 Çok teşekkür ederim hepinize😊 Allah razı olsun. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın.
DidemYldrm Sedakanikyis seni çok iyi anlıyorum 30+5 de Doğum yaptım enfeksiyon kapmışım o da erken Doğumu sebeb oldu çok şükür kavuşmuşsun mimiklerine benim de bebeğim 40 gün kaldı yoğun bakımda
Sedakanikyis Selcannnn Allah'a teslim ol çünkü en iyisini o bilir. Sakın ağlama üzme kendini. İnşallah zamanında doğum yaparsın sağlıklı sıhhatli.