Sedakanikyis bende şuan 29.haftadayım. 24.haftadan beri sürekli hastanelerdeyiz. Sancılarım çıkıyor. Şu güne kadar geldik ama hiç abartısız sancısız günüm yok. Benimde erken doğum riskim var. Doktor bayramda doğar demişti ama bayramı atlattık şimdi 29.haftadayız. Bir gün o kadar uzun geliyor ki bana 24 saat değil de sanki 100 saat gibi. Günler geçmiyor. Her an bekliyorum. Şöyle 2-3 hafta daha dayansaydık. Dua edin nolur sizde.
Siz bebeklerinize kavuşmuşsunuz. Allah bağışlasın, sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. 🙏🙏🙏🙏