Cerenny aa evet sağlık ocağında öyle çıkıyor. Ben ilk teste eşimden habersiz gitmiştim pozitif çıktı ve şakır şakır yağmur yağıyordu ben şoka girmiştim resmen titreye titreye o yağmurda yürüyerek eve gelmiştim 😂 sonra kimyasal gebelik çıkmıştı tabi. 2. De eşime haber vererek gitmek zorunda kalmıştım o zaman sonucu beklemedim ama Hiç umudumda yoktu onda pozitifi gördüm. Kalp atışını duyana kadar inanmadım hatta kalp atılını duymak için gittiğimiz gün kendimi kürtaja hazırlayarak gitmiştim. Öyle öyle 20. Haftayı da bitiriyoruz çok şükğr inşallah sizede nasip olur