Mrvll evet karnım aşağıda benim nişanım geldi bel ağrım vardı o zaman 36+3 düm 2 cm vardı 36+6 da tkrar kontrole çağırdı doktrum 4 cm olmuştı yarın yine gidicem bakalım. Sadece bel ağrım oluyor bilmiyorm ki acı eşiğim mi yüksek acaba bugün bebek çok sertleşti karnımda. Az önce de iki defa akıntı gibi bişi geldi belim ağrıyo. Eşimi bekliyorum