Ftskoc aynı durumdayız ve aynı endişeleri taşıyoruz malesef. Benim ilk gebeliğimdede aynı zaman diliminde öğrenmiştim ve çok yüksekti. Şimdi ise sizinkinden bile düşük. Adetim tam bir hafta geçince beta değerim 192 çıktı, iki gün sonra 394 çıktı. Bende endişelendim haliyle. Hala da endişeliyim:) gecikmemin 11. gününde muayene oldum, kese bile görünmedi. Şuan 20 gün oldu, pazartesi tekrar gidicem muayene olmak için. Keseyi görmeyi diliyorum :( korkuyorum haftama göre doktor çok düşük olduğunu söyledi beta hcgnin. Hakkımızda hayırlısı olsun