Ftskoc Kızlar 2. Gebeliğim. Reglden 1 hafta geçti. Dün kan verdm 481 çıktı. Ama ilk gebelikte Reglden sonra 2. Gün kan vermiştim 465 çıkmıştı. ikinci gebelikte değeri düşük olan var mı? Benzer durum yaşayan? Ya da bu durum normal mi?
Minkmuczm52 Ftskoc bu durum gayet normal kuzum her gebelik farklı kendine özeldir her gebelikte beta degeri aynı olmaz önemli olan 2 günde 2 kat artması
Deletedmom_13 Ftskoc ilk sayı miktarı önemli değil canım. 2 gün sonra kan verecek tekrar istenildiği gibi yükselmiş mi o önemli 🌸 2 gun sonra kan ver .. Hayırlı olsun, çok normal
Ebruuuusalman Ftskoc bence normal her hamilelik farkli olanilio benim ilk gebeligimde 1 gun gecmisti 53 cikmisti bunda ise adetime bir hafta varken 24 cikmisti her hamielikte degisiyor bence
Meowduman Ftskoc canım geç döllenme olmuş ondan öyle. Benim de ilkinde regle 2 gün varken 65 ti bunda regli 16 gün geçince 800 dü
Ftskoc Deletedmom_13 teşekkür ederim oğlum da çok hızlı artmıştı çok şaşırdım biraz düşük gördum sanki
bir_pasa_annesi Ftskoc cnm benimde İlk gebelikte oglumdayken adet günü 1013 du bu 2 gebelik 1 gün kala 46 2 gün geçti adetten 202 doktor normal dedi
Ftskoc bir_pasa_annesi çok teşekkür ederim demekki normal bir durum ben beklentimi yüksek tuttum sanırım
Ozlm0916 Korkma kuzum artar zaten o ben ilk kan verdigimde 1669 çıkmıştı 2 gün sonra tekrar verdim 1825 çıktı yükselir o daha meraklanma
Ftskoc Meowduman ilk oğlumda geç döllenme demişlerdi bu da geç döllenme ise bilemiyorum artık ikinci kan i bugün vermem gerekiyordu ama kar var hava buz çıkamadım
Ozlm0916 Ftskoc yok kuzum ikiz değil ben bebeği ögrendigimde 1 ay 4 günlüktü o yüzden o kadar yüksek çıktı kanım adet olacağım gün test yaptigimda ögrendim 🤭