Reyhan35 şöyle söyleyeyim ben 73 le başladım ve tartıya inananmadım evlendiğimde 62 kiloydum dedim ki ben 100 kilo olurum diyetisyene başvurayım şu an 68 kiloyum 14 haftalık hamileyim 2 ayda verdim bu kiloyu ama inan diyetisyene gitmesem ben de şiödiye 80 olurdum çünkü normalde abartmıyor bile olsak hormonlarımız değişti metabolizmamız yavaşladı ben kontrol edilmesem açıkçası akşam 7 de yemeyi kesmezdim en azından meyve yerdim ekmeği abartabilirdim abur cubur yemesem bile kuruyemiş ya da sağlıklı atıştırmalıkların bile kalorisi çok fazla burada herkes yazıyor işte abartmıyorum ama kilo alıyorum diye aslında alt alta yazsak neler yiyoruz günde