Kızlar çam ve sakura hastanesinde Zeynep nesibe ışık doktoru tanıyan bilen var mı? Nasıl bir doktor?
Bugun randevum var. Prolaktine baktırmak istiyorum biraz yüksek gelmişti. Bide rahim filmi rica edeceğim inşallah kabul eder. Ücretleri nası oluyor bilen var mı?
Bide ben Aralık da falan diğer hormon testlerini yaptırdım. Sizce tekrar yaptırmaya gerek var mı?
Bazı doktorlar çekmiyor ya rahim filmi inşallah çeker bu doktor içim rahat değil. En azından sorun varsa da yoksa da çıksın 😒