Basaktrk sayre herkeste regl döngüsü farklı oluyor 9 gün önceden normalde herhangi bir regl belirtiniz varmıydı benim vardı mesela işte göğüslerim agrıyordu birkaç belirti daha göğüs ağrım dışında diğerleri olmamıştı ben ondan şüphelendim birazda sizde nasıl ?
sayre Basaktrk bende şu an hiç belirti yok göğüslerim normal mesela bilmiyorum çok korkuyorum yaaa :(
2_prens_annesi33 Basaktrk canm benim adetime 8 gün var kasik ağrısı falan yok sadece göğüsler de hassasiyet var dokunamıyorum bile bide krem gibi beyaz akintim var emin değilim varmidr acaba beklemek zor geliyor
Basaktrk sayre bekleyin adetinizin gecikmesini kimisinde farklı oluyor işte korkmayın Allah gönlünüze göre versin inşallah ❤️
Nurcan2608 Basaktrk Basaktrk ya ne güzel bir haber 🥰 psikolojik olarak beynim sürekli oraya gidiyor zaten bir kaç gün daha bekleyeyim diyorum, sizin adınıza çok sevindim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼 😊
Mucizebekliyorum2 Nurcan2608 benimde sadece sabah ilk uyandığımda olan bir karın ağrım oluyo geçiyo başka hiç bir belirti yok 2 gün kaldı bakalım merak ediyorum
Mucizebekliyorum2 Alparslannannesi yok yapmadım gecikmeden yapmıyorum ben ya boşuna o strese girmemek için çünkü şimdi yapsam negatif çıksa bir daha hevesim kalıp ikinciyi yapmam zaten en garantisi gecikmek adet günüm pazar olmazsam pazartesi yaparım. Hem merak ediyorum hem de diyorum hiç bir belirti yok bişey yok yoktur bence diyorum bundan önceki gebeliğimide hatırlayamıyorum mide bulantılarım vardı ama öğrenikten sonra başlamıştı sanırım😒
Basaktrk 2_prens_annesi33 herhangi bir lekelenme varmı kişiden kişiye değişiyor çünkü adetin gecikmesede yerleşme olduysa test yapınca çıkıyor yaptınmı evde test bende çıktı
2_prens_annesi33 Basaktrk bu sabah kaset test yaptm canm negatif yerleşme kanaması bende önceki gebeligimdede olmadı ama daha 8 gün var erken gebelik testi var elimde yapsammi 3 gün dahami beklesem
Mucizebekliyorum2 Alparslannannesi adet mi olmadın kuzum benimde geliyo yine leke gibi gelmiş biraz olcam herhalde artık iki aydır erken olmaya başladım
Alparslannannesi Mucizebekliyorum2 adetlerim düzenli şükür aslında ama bebek olmuyor artık tutmuyo yani bizim seninle kaderimiz hikayemiz qyni biliyorsun kromozon bozuklugu
Mucizebekliyorum2 Alparslannannesi evet maalesef aynı kaderi paylasıyoruz😔 bende kasımmıydı aralıkmıydı tam hatırlayamıyorum ne zaman istemeye başladık tekrar yok bendede olmuyo baksana bir gün arayla denedik yok mfk günlerini denedik bilmemne iki aydır erken geliyo bide geçen ay 4 gün önce geldi bu ay daha iki gün vardı bu ay güzel bir haber almaya çok ihtiyacım vardı ama yine hüsran
Nurcan2608 Adetime 1 hafta falan kaldı ama akıntı oluyor şuan hafifte olsa iç çamaşırımda, sizlerde olmuş muydu.. Kan versem çıkarmı acaba
Alparslannannesi Mucizebekliyorum2 olsun gülüm üzülmek yok ansızın biz de burda hamileyizzzz dicez inanıyorum