Nurcan2608 Merhabalar, Adetime 15 gün kala göğüs uçlarım da acı var, arada kasığıma ağrı giriyor. Adetime 6 gün var şuan ama kafam karışık. Bu tarz belirti yaşayan oldu mu?
altnbebek Nurcan2608 mide bulantısı kasık ağrısı cekenler var bildiğim kadarıyla ama bende hiç birşey yoktu 2 gün geçiyor diye yapayım dedim hemende pozitif çıktı şimdi 4 aylık olduk rabbim seninde gönlüne göre versin inşallah 😊
SeldaEroglu Nurcan2608 adet erken olacaksa ondan da olabilir belki cunku benim basima gelmisti goguslerim falan cok agrimisti sismisti elimi degemiyordum
Irmm2816 Nurcan2608 bende aynı durumdayım 6 günüm var adet olcak gibiyim zaten göğüslerim önceden başladı karın ağrısı vs ovulasyon yaptım o da yumurtlama gösteriyor kafalar karıştı hayırlısı olsun hakkınızda Allah gönlünüze göre versin 😊
SeldaEroglu Nurcan2608 tabiki bebek istiyosan Allah gonlune gore versin iki hamileligimde bende hic sıkınti yasamadim 3.hamileyim bu cok agir geciyo bayaa cektirdi sıpacık
Nurcan2608 Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼 bakalım bekleyelim biraz daha :) normalde 15 gün öncesine kadar göğüste belirti olmazdı
Nurcan2608 SeldaEroglu Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼 Bizler içinde hayırlısı olsun
Meleknkkk Nurcan2608 benimde adetimden çok önce göğüslerim çok acımıştı dokunamıyodum kasıklarımda batma oluyodu hatta baya baya adet olduğum zamanki gibi karnımın için sökülüyo gibi ağrım olurdu adetimden 6 gün önce erken gebelik testiyle öğrendim. Şuan 9+1 olduk hala ağrım var canım
Nurcan2608 Meleknkkk yaa ne güzel bir haber 😊 olsada ağrısı yanına hediye olur valla, bende dokununca uçları acıyor baya
Hatice_gzr2505 Nurcan2608 benim içimde sanki fırtınalar kopuyordu böyle bir sancı gibi değişik şeyler hep kasıklarım agrımıştı hatta eşime dedim 😅 senin bebekler dövüşüyor heralde hamile kalıcam diye ve adetimi 5 gün geçe hamile olduğumu öğrendim 😊 belki de şuan döllenme oluyordur canım
Basaktrk Nurcan2608 aynen benimde böyle olmuştu göğüslerimde aşırı hassasiyet başladı bende adet sandım hafif kasık ağrısı felan adetime 3 gün kala 2 gece mide yanması bulanması yaşadım son gün kala test yaptım 3 dakika içinde çift çizgi netti 😊 inşallah gönlünüze göre versin ❤️
sayre Basaktrk adetime 9 gün var belirti olmaması normal mi sizce, regle 3 4 gün kala mı belirtiler oluşur acaba
Nurcan2608 Basaktrk Basaktrk ya ne güzel bir haber 🥰 psikolojik olarak beynim sürekli oraya gidiyor zaten bir kaç gün daha bekleyeyim diyorum, sizin adınıza çok sevindim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼 😊
Basaktrk sayre herkeste regl döngüsü farklı oluyor 9 gün önceden normalde herhangi bir regl belirtiniz varmıydı benim vardı mesela işte göğüslerim agrıyordu birkaç belirti daha göğüs ağrım dışında diğerleri olmamıştı ben ondan şüphelendim birazda sizde nasıl ?