Alerdinc amin inşallah hepimizin evlatlarını korusun mübarek gecenin yüzü suyu hürmetine 🙏ben iyiyim şükür bebeğim küvözde başta ihtiyacı yok gibiydi nefes alış verişi biraz hızlı çıkmış dün yatırdılar bugün hortumsuz nefes alabiliyor mu takip edecekler yarın ten teması yapacağız inşallah kilosu iyi 3,4 gün gözetim altında tutacaklar