Esra-beril- Ani alt karın ağrısı ile doktora geldim ve 3cm acilmam var hemn yatisim yapıldı sancılarım durdurulmaya çalışılıyor şuan iyiyim boyle bir durum yaşayan varmi
RaYaRY Esra-beril- Bebeğin 34. Haftada gelmesi uygun değil mi neden engelliyorlar bilmediğim için soruyorum
KuzeyBabysMom Esra-beril- bende de 2 cm açılma var pazartesi öğrendim 1 gece yattım ciğer geliştirici vuruldum pruluton iğne serum falan taktılar bugün 33+6 haftalık oldum şu an evde yatıyorum bekliyorum siz ne durumdasınız
Azqr_sevval59 Esra-beril- bnde 34.haftada sancım var diye gittim 1cm açılmam vardı ve 3 gün boyunca yatırdılar hapla durdular bebek için akciğer iğnesi vurdular bana en iyisi hastanede gözetim altında kalmak canım gecmıs olsun
Esra-beril- Daha erken olduğu için 35 falan olsa engellemezlerdi gelişimini biraz daha tamamladım die engelliyorlar
Esra-beril- KuzeyBabysMom banada aynı tedavi uygulandı 2 gece hastanede kaldım şuan evde yatıyorum ayakta fazla durmuyorum bol su ve doktorumun verdiği ilaçları kullanıyorum
2tospikannesii Esra-beril- canim sanci şeklinde mi hissettin yoksa normal agri şeklinde mi benimde alt tarafında bi agri varda
Esra-beril- 2tospikannesii karnımın alt tarafı adet olcakmis gibi ağrı giriyordu belime de ağrı saplaniyordu bebeği resmen kasıklarımda hissettim yürümekte falan zorlanmistim acile gittik 2 cm acilmam vardı
Esranur_uzkan Esra-beril- yaa benim ilk gebeliğim 4 gündür aynı şekilde bendede var ben yalancı sancıdır diye takmıyorum şuan da var afedersiniz içim öyle acıyoki sanki yırtılıyo ay korktum şimdi
Elife_mn Benimde alt tarafımda ve bacaklarım da ağrı oluyor dün nstye girdim ve sancı çıktı bana da ciğer geliştirici vurdular bugün de 2. Doz olacam inşallah