Busr21 sabah 9 bucukta hastanedeydik. Hasta yatıstan yatısımız yapıldı odaya cıktık. Hemşire içerde önlük var giyinin geliyorum dedi ama bende bi panik bi korku:) giyindim geldi damar yolu açtı 11 buçuktaydı doğum 11 20 gibi aldılar 13. Kattaki ameliyathaneye gittik orda biraz bekledik. Ameliyathane de düz bi masayı görünce bi panik yaptım🙈 beni aldılar iğnemi yaptılar sonda takıldı hiç hissetmedim ben cok titredim korkudan öyle böyle değil ısıtıcı koydular kollarımı bağlamıcaklarını söylediler ama bittiğinde bağlamışlar açarken gördüm. Bana başlamıyoruz daha bakıyoruz dediler ama kestiklerini hissettim ama bişey demedim :) acı yok ama bebek cıkarken bastırıyorlar ben onda kötü oldum korktum onda da acı yok bu arada. 1 dk falan sürüyor ya da sürmüyor o işlem sonra bebek cıkıyor galiba :) sonra dikim işlemleri oluyor ama hissedilmiyor o da cok uzun sürmüyor. Bebeği temizleyip giydirip yanına getiriyorlar işlem bitince yan oda da bebek hemşiresi emzirmeye calısıyor sonra odaya cıkıyorsunuz. Uyuşukluk geçene kdar rahatsınız ama karında hafif bi ağrı oluyor. Rahim toparlansın diye serum takıyorlar iğne yapıyorlar ve hap veriyorlar. Bide karnına bastırıyorlar. Bi kere ameliyathane de 2 defa odada basıldı basılmadan önce sonra cıkartıldı ama acımadı. İlk kalkışı cok zor bekledim burda yazılanlara bakınca ama cok zor değildi. Sonra yatmak ve kalkmak zor oluyor. Gaz cıkardım hemen akşamında 5 6 defa. Zaten o zaman rahatlıyorsunuz kalktığınızda kan da akıyor o da rahatlatıyor gazla birlikte sonra dik yürüyebiliyorsunuz. Öyle yani :) ağrı oluyor elbet kalkarken yavas yavas kalkıyorum eşim elimden cekiyor annem arkama yastık dayıyor yavas yavaş bekleyerek kalkıyorum. Kacıncı gün ağrım geçer bilmiyorum ama