Selam kızlar. Yarın 11 bucukta doğum yapıcam çok endişeliyim ameliyat anı bi an olsun bitsin istiyorum bana o süre kısacık gelsin istiyorum. Sonrasında çok acı cekersem diye düşünmekten başıma ağrılar girdi☺️ Benim için dua ederseniz çok sevinirim ismim Esma. Bende sizler için ederim inşallah. Kendim de abdestimi alıp yasin okudum rahatladım biraz ama bi bakıyorum karalar bağlamışım korkudan bi bakıyorum cok rahatım şu günü hayırlısıyla tez zamanda atlatmak istiyorum inşallah