Happybsrn happybaby123 iyi iyi gözün aydın ben daha kontrole gidemedim kar yağışı nedeniyle, haftaya öğrencem 🙏🙏 zaten 2 hafta sonra doğum 🥲🥲🥲
dilara_cinar99 happybaby123 Canım ablam var 2 çocuğu da spinal sezeryan ile oldu çok rahat oldu korkma çabuk toplarsın sende inşallah ☺️
gamzekubra happybaby123 bende haftya cuma sezeryan olacağım. İkinci gebeliğim ama bende çok korkuyorum 🙈
gamzekubra happybaby123 sizi etkilemem istemem😀😀 güzel düşünelim güzel olsun geçmiş geçmişte kaldı sonuçta 🙈
Pptya Ebruesila doğum mu 38+2 de olacak. Bana 39. Haftaya verdi gün dr anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi
prensesafra1_ happybaby123 aslaaa korkma ben o kadar korktum ki boşuna stres yapmışım. Spinal iğnenin hiç bi acısı yok. Cok rahat geçti valla iyiki sezeryan olmuş diyorum zorunlu sezeryanda ama boşuna korkutmuşum kendimi 😀