happybaby123 daha yolun başındayım belki ama inan ayda 1 kere görmek bile yetmiyor ultrasondan bana kavusacaksın ne güzel işte kime benzediğini ona dair merak ettiğin ne varsa yasayıp göreceksin acıyı baska şeyleri düsünme sadece ona kavusmaya odaklanan dünyada onca anne var sende basaracaksın kokusunu alacaksın bundan büyük mutluluk olamaz Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin biz daha 14 haftalığız🥰🧿