Nezii elifsk03 Yorumunuza istinaden benek arabasını inceledim ama üst tentesi çıktıktan sonra tek tuşla kapanıyor . Yani oturma kısmıyla birlikte katlanmıyor bebeği içinden çıkarıp iki parça haline getirilmesi gerekiyor. Ben bu şekilde gördüm doğrumdeğil mi?
Zisanince Cesailesi joie kraft piercardin Ben joie kullanıyorum ilk bebeğimden itibaren hastaydı devamlı hastanelerdeydik yaş gibi araba o olmasa ne yapardım bilmem elim ayağım olmuştu
Limonzeytin Cesailesi Kiwi güzel marka biz ondan almayı düşünüyorz trendyolda setler var uyguna geliyor oradan alıcam ben siz blrsnz yinede 😊
Pelinakcn Cesailesi yani tiguan ı değiştiler o yüzden 🤷🏻♀️ Arkadaşımın da ford ecosport u vardı ona da sığmadı araba
marsel_ve_annesi Cesailesi ben chicco minimo 3aldım aşırıııı hafif ve az yer kaplıyor ve çok iyi suruluyor tavsiyem 100%
Eliferimm Cesailesi biz bugün bunun siparişini verdik ama umarım kullanışlıdır https://resimyukle.io/r/hz5SbTSAYo
Suhedaaemiroglu dzeynepsahinn bende ondan almayı düşünüyorum ama port bebe oluyor mu acaba tam anlayamadım onu resimlerden
Suhedaaemiroglu dzeynepsahinn https://resimyukle.io/zuubELQzTn.link Mesela bu şekilde bebeğin rahatlıkla yatacağı çekile geliyor mu resimde gördüğüm kadarıyla ayak koyma yeri var ama orası iniyor mu bu şekilde düz oluyor mu onu öğrenmek istedim
dzeynepsahinn Suhedaaemiroglu Suhedaaemiroglu bu şekilde yatma şekline çok kolay geliyor arkasında ki tuştan istediğiniz pozisyona getirebiliyorsunuz,üzerindeki koruyucu olan şey de çok rahat takılıp çıkıyor en güzel özelliği de hiç yorulmadan arabayı istediginiz yöne çeviriyor olabilmemiz bence ben her detayını tek tek inceledim sürümü falan inanılmaz rahat zaten pişman olmazsınız bence
Turk_01 Chicco good plus aldık aşırı rahat tek düğmeye basınca kapanıp açılabiliyor 4 yaşına kadar da kullanışlı yerde kaplamıyor suanlik memnun kaldık:))