Pheebs Momyyytugce Evettt kızım olursa hiccc zorlanmam cok guzel kiz isimleri var diyordum ama gerçekten zormuş karar vermek 18+1 iz biz de suan😁😁
Pheebs YeninesilAnne Bugun eşime beren de cok guzel isim aslında demistim 😍😍 ben de cok beğeniyorum cok kibar belki bize de beren ismi nasip olur🥰
Havanur72 Pheebs evet vallahı guzel oldu ikimizde istedıgı miz 3 4 ısım vçyazdık miraç kandılıydı kuran flan dinlemiştim hayırlısı neyse o olsun dıe cektık 😍🥰 sizde boyle yapabılırsiniz
Pheebs Havanur72 Bana da mantıklı geldi ortak bir noktada bulusamazsak boyle yapalım biz de teşekkür ederim fikir içinn🌸🌸