Pheebs Kizlar selamm. Kız ismi için önerilerinizi bekliyorum. Ben yeni isimlerden ziyade klasik isimleri daha çok beğeniyorum. Daha yeni olarak İlay cok hoşuma gitti ama eşime begendiremedim😂 defne bilge Nil Eylül gibi isimler hoşuma gidiyor ama hiç birine tamam işte bu diyemedim 😂
2prensin_tekprensesiyim Pheebs Bu isimleri önerebilirim bende size Arven,Marin,Liya,Lina,Verda,Reyna,Arjin,Rahel,Umay, Ayşıl,Verda,Eflin,Sidelya,Tusem,Katre,Mihra,Elina,Alisa,Era,Eliz,Adel,Esil,Eva,Vera,Taçmin,Belis ,Belinda
Pheebs Bebiscann Evet hepsi çok güzel gerçekten 🥰 ama belki bu daha güzelmiş diyeceğim bir öneri gelir diye sorayım dedim yine de 😍
Bebiscann Pheebs aynen iyi yaptın canım 😍 benim önerilerim, Azra, Nur Eyşan, Şura, Simay, Berra, Derin, Elif, Eslem, Ömür
Havanur72 Pheebs kızımın adı ZehraBetül ben elizan eşim Humeyrai ıstemıstık ama ortak noktada buluşamadık o yuzden kura cektık boyle cıktı iyiki boyle koymuşuz
euphoria123 Tilya Rima Arya Vera Milena Akça Nil Mihrimah Karaca Meyra Farah Ece Eva Ladin Alis Ada Ayla Ayda 🌸🌸
Momyyytugce Kız ismi o kadar zormuş kii 18 + 6 kızım olucak allahım nasip ederse ama isim asla bulamıyorum her yorumu okuyorumm 😬
Pheebs Momyyytugce Evettt kızım olursa hiccc zorlanmam cok guzel kiz isimleri var diyordum ama gerçekten zormuş karar vermek 18+1 iz biz de suan😁😁
Havanur72 Pheebs evet vallahı guzel oldu ikimizde istedıgı miz 3 4 ısım vçyazdık miraç kandılıydı kuran flan dinlemiştim hayırlısı neyse o olsun dıe cektık 😍🥰 sizde boyle yapabılırsiniz
Pheebs YeninesilAnne Bugun eşime beren de cok guzel isim aslında demistim 😍😍 ben de cok beğeniyorum cok kibar belki bize de beren ismi nasip olur🥰