Nurbyk0306 Yok ne kusuru evet gittim kadn doğum a muayene oldum pozisyonundan dolayı kalbini göremedi doktor ben normalde gazı hastanesinde takipliyim şehir hastanesi ne gttim bugün doktor kalbinde parlaklık bazende down sendromu başlangıcı olabilir dedii ben orda yıkıldım 😔 yani herşey Allah’ın emri Rabbim bize neyi nasip ederse o olur pazartesi saat 9a da fetal eko randevum var bakalım onun sonucu ne olacak 🤲🤲