Merhaba , oglumda da ayrintilida kalbinde parlaklık var demişlerdi hatta doğuma kadar ara ara gözüküyordu çok şükür hiç bir sorunu yok , kızıma şu an 27 haftalık hamileyim onda da ayrintilida parlaklık çıktı. Doktor başka birşey yok ama.bu önemli birşey değil çoğu bebekte gözükebilir dedi
Canınızı sıkmayın , takip edecektir kendi doktorunuz zaten