Dilaraortacc1 canım o tamamen genetik yapımızla alakalı. Benim de ilk gebeliğim 19. Haftadayız sanki çok yemişim de şişmişim gibi nerdeyse yok ama bebiş mango kadar olmış bile 😅 kiminin de hemen büyüyor karnı. Allah sağlıklıca versin kucağımıza her hamilelik özel 🥰