Dilaraortacc1 Pheebs doktor gayet sağlıklı haftasına göre dedi de işte gören sen nasıl hamilesin diyo
Fnen Dilaraortacc1 36+4teyim canım hamile olduğum yeni yeni belli olmaya başladı 😂 çok özendiğini için çıkmadı kesinn ama maşallah çok rahat geçti Yani her işimi kendim yapabildim eğildim yattım bu bakıma küçük olması çok güzel
Dilaraortacc1 Fnen yemek yiyorum ya şişiyor göbeğim sonra geri gidiyor sanki hiç hamile değilmişim gibi 56 kiloyum boyumda kısa çıksın artık 😁
Fnen Dilaraortacc1 valla sözde zayıflarda erken çıkar gibi bir söylenti var ama 48 ile hamile kaldım yani ama alakası yok işte tamamen iç karınla alakası var
Bahar1508 Dilaraortacc1 zaten hamileliği gerçekten bilen sen nasıl hamilesin demez cünkü herkes bilir ki ilk hamilelik de 4 bucuk 5 aydan sonra göbek cıkar 😂 ben 37+0 şuan İnan öyle zor ki allah herkesin yardımcısı olsun
BeyzaF Dilaraortacc1 aynı dertten müzdaribim 18+5 şuan ama ayva göbeği gibi hafif bi göbeğim var o da hamilelik gibi değilde kilo almışım da ondan çıkmış gibi duruyo iç karnın geniştir diyenler var 20.haftadan sonra çıkar diyenler var bakalım nolacak 🙄
Essezen Dilaraortacc1 canım ben 17+5 teyim bazen çok azıcık çıkıyor bazen sıfır oluyor ☹️Benimde ilk gebeliğim çıkması için sabırsızlanıyorum gerçekten ☹️Of kendimi kötü hissediyorum
Gurbetkusu_43 Dilaraortacc1 Bazılarının ki hemen çıkabiliyor. İç karın yapısıyla da alakalı bu aslında 😊 bende ilkinde çok düşünüyordum niye benimki çıkmıyor diye ama işte yapıyla alakalı biraz da
Gurbetkusu_43 Cananyildiz 54 kiloyla hamile kalmıştım canım. Doğuma kadar da 70 e yakındım 68,5/69 falandım hatta 70 bile gelişimdir. Son kiloma bakmamıştım yani.
Yasecer Kızlar göbekle bebek kilosunun ilgisi yok bende 37. Haftadayım ama kilolu sanarsınız ama bebişimin kilosu mahşallah 😂 bide bırakın çıkmasın daha rahat hareket ediyosunuz inanın daha rahat oluyor
Yasecer Dilaraortacc1 boşverin hiç takılmayın ileride haftanız artınca anlicaksınız ne demek istediğimi☺️ Sizin içinizde o hareketlenince iyice hissedersiniz☺️