Tgcperi ben düşük riskim olduğu için gebeliği öğrendiğimde başlattılar kanama alanım ve lekelenmem vardı. 11.haftada bıraktırdı progestanı, bebeğin tutunmasına yardımcı olmak için veriliyor. Ağızdan kullandım hep, ama içince resmen bayılıyodum tuvalete gitceksem eşim götürüyodu sarhoş gibiydim sonra da uyuya kalıyorsunuz zaten farketmeden. Fitil olarakta kullananlar varmış ama doktor bana ağızdan yazmıştı. Fitil olarak kullananlar bazen şey yazıyordu akıntıyla bazen geri geliyor tuvaletimi yaparken geri çıkıyor mu bilmiyorum yada vücut fazlasını atıyor diyolar vs bende zaten emin olamazsam rahat edemem diye yan etkisi olsa da ağızdan almayı tercih ederdim. O arada 6 kez de proluton iğne olmuştum. Şuan 13.haftamdayım. kanama alanı hala var doktorum sürekli yat tuvalet ve yemek dışında kalkma ağır kaldırma vs dedi. Doktor ne diyorsa dikkate al hamilelikte hiç bir kanama normal kabul edilmiyormuş canım 💕 sağlıkla evlatlarımıza vaktinde kavuşuruz inşaAllah aminn 🤲🏻