Almila44 Merveyoldas13 hemen acile başvur alttan bakarlar varsa düşük söylerler yoksa düşük önleyici iğne yaparlar bende düşük yapmıştım Allah kimseye yaşatmasın..
bebisimveannesi Merveyoldas13 canim doktora gitmeden evde testle mi anliyosun yoksa gittinmi doktora 3 undede
bebisimveannesi Merveyoldas13 yani durumun elveriyosa ozele gitmeni tavsiye ederim ben ilk 3 ay hep ozele gittim dusmesin diye bendede dusuk oluyodu cunku bu sefer oyle yaptim dusmedi serum du igneydi ilacti falan durdu bi sekilde