Merveyoldas13 Arkadaşlar adetim 4 gün geçti test yaptım 2 kere ikisinde cift çizgi ve bugün kahverengi leke görüyorum bacaklarımda ağrı var acaba düşük mü randevu alamıyorum kadın doğuma gidemiyorum lütfen acil yazar mısınız 😥
Hatice_gzr2505 Merveyoldas13 canım yerleşme kanaması olabilir hafif lekelenme dimi ama yine de olmazsa özel doğum doktoruna git 🙏 zaten aşırı kanama olmaz hafif lekeler olur açık kahverengi
Papiiii Merveyoldas13 canim ne yalan soylim tabi herkesde ayni olmuyo ama bel ve bacak agrisi azicikda kahvrrengi lekelenme ile gitdim kanama alanim varmis hemde cok buyuk miktarda 2 aydir yatyorm su an 3 ayliq olduk 13 haftalik hala gecmedi
Almila44 Merveyoldas13 hemen acile başvur alttan bakarlar varsa düşük söylerler yoksa düşük önleyici iğne yaparlar bende düşük yapmıştım Allah kimseye yaşatmasın..
Mesaa Merveyoldas13 ben lekelenme yaşamadım ama hamile olduğumu bel ve bacak ağrılarımla anlamıştım şuan 28.haftadayım ama bünyeden bünyeye değişiyo herkeste aynı belirti olmuyo
-MinikveAnnesi- Merveyoldas13 bacak ağrısı kasık ağrısı bel sırt ağrısı benim başlarda çok oldu hatta belirtimdi diyebilirim ne olur ne olmaz doktora gidin doktor genelde progestan veriyor önlem almak için
Merveyoldas13 Mesaa ya bir kaç kişiye sordum da yerleşme kanaması olabilir dediler ama kan değil benim leke leke görüyorum sadece çok korkuyorum 6 aydır evliyim düşük yaptım eşim de çok istiyor 😢😏 gece acile gitcem inşallah
bebisimveannesi Merveyoldas13 yerlesme kanamasi zaten leke olur kahverengi yada pembemsi bendede kahverengi olmustu yerlesme kanamasi iki uc damla oluyo kirletecek kadar cok degil
bebisimveannesi Merveyoldas13 iki gun surdu bende korkup doktora gitmistim ozel hastaneye aksam vakti bide ama sıkinti olmadi her ihtimale karsi progestan kullandim 2 3 hafta
bebisimveannesi Merveyoldas13 tabi bu az oldu iki gunde sadece gunde bir kirletir gibi camasiri leke yani kahverengi
bebisimveannesi Merveyoldas13 ya uzuldum ya o hissi bilirim cok kotu birsey insan cok uzuluyo ama dua et sen tekrar olur merak etmw bende 2 tane dusurdum ucuncude yani suanki cok sukur 3 bucuk aylik oldu seninde olur hemde dusuk sonrasi cabuk oluyo ikinciyi dusurdum 2 3 ay icinde oldu tekrar
bebisimveannesi Merveyoldas13 tutunca doktora git.ama mutlaka daha once dusuk yaptigini soyle tedavi uyguluyolar serum igne ve progestan veriyolar
Merveyoldas13 bebisimveannesi ama benim tutmuyor 6 aylık evliyim bu üçüncü oluyor daha 1 haftalıkken gidiyor araştırma Hastanesi’ne gitmemi söyledi doktor
bebisimveannesi Merveyoldas13 canim doktora gitmeden evde testle mi anliyosun yoksa gittinmi doktora 3 undede