2_prens_annesi33 size bişey diyim mi test yaptım bir kere çift çizgi çıktı bir kere negatif çıktı ve 2 kere de bozuk çıktı hatta bugün yine evde test yaptım ve ne tel çizgi ne çift çizgi ikisi de çıkmadı hatta geçen gün sağlık ocağında kan testi verdim kan çalışılmamış hemoliz olmuş yani anlıcagınız çok gizemli gibi hep bir aksilik bakalım bu teste de bişey olmadan öğrensem 😀