mrsperaa 2_prens_annesi33 yok malesef ki sürekli bakıyorum ama ısrarla baktığım İçin daha da çıkmıyor ☺️
mrsperaa bayanmor12 evet bakıyorum fakat gözükmüyor pcr testi de vermiştim o var fakat beta hcg gözükmüyor
Tubisss-im mrsperaa şimdiye kadar e nabıza dşmüş olması lazım benimki hemen düşmüş 2 saat sonra ögrendim ben
mrsperaa moom222 yok malesef hastaneyi aradım sistemde sorun varmış gece görebilirsiniz sonucunuzu dediler
2_prens_annesi33 Bu arada ben aranıza yeni katıldım bende üçüncü bebisi istiyoruz hayırlısıyla adetime 9 gün var bende eşimde ilk bebek gibi heyecanliyiz acaba varmi diye 🥰
mrsperaa 2_prens_annesi33 ben çok umutlu değilim açıkçası ama adetim 9 gün geçti bakalım hayırlısı herkes için 🌼 gönlünüze göre olsun herşey ☺️
2_prens_annesi33 mrsperaa daha önce 9 gün gectigi oldumu 9 gün az değil çünkü yüksek bir ihtimalle hamilesindir canm evde test yapsaydn keske kesin cikardi
moom222 mrsperaa evet normalde şimdiye düşmesi lazımdı hastanenin sayfasında yokmu ordan baksaydin cnm yada bekle biraz daha