trakyalikizce
Hayırlı olsun🎉☘️🌸
Ben de bugün 5+1 im.
Pazartesi gittim doktora kesemiz 4 mm baya minikti. :)
Sağlıkla ilerler gebeliklerimiz inşallah 🙏🙏
Kese küçük ve bebek görünmediği için henüz haftası yazmıyor.
Sonraki kontrolde bebeğin baş popo mesafesini ölçer doktorunuz. Ona göre haftası yazar.
Ancak siz ona takılmayın. Son adet tarihinize göre takip edin.