trakyalikizce Minigim38 ben hala uygulamaya göre hesaplıyorum doktor bir şey demedi sadece 4mm olduğunu söyledi 🤭 o da bu haftaya denk geliyor gerçi🤷🏼♀️ Ben de heyecandan sormayı unutuyorum hep haftaya sorarım inşallah unutmazsam😅 amin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Elifmrt06 Niyetim nerde kuzu Allah aşkına söylesene bn bilmiyorum onları neresinde yazıyor burda birşey anlamıyorum
Elifmrt06 Niyetim Böyle yazıyor 20 HAR P 100% GN 33 DR. 85 FR. 66 D 10.0 WZ. 1.9 Sağ tarafta ise sadece D 4.25 cm
Niyetim trakyalikizce demek ki daha çok küçük hesaplayamayabilir Ben ilk gidişimde 8 mm di onun kenarında yazmıyordu Üç gün sonra tekrar gittim 13 mm ve yanında tarihide yazıyordu hatta doğum tarihi bile yazıyordu 🥰 Diğer ultrasonda çıkar seninde inşallah 🥰
trakyalikizce Elifmrt06 bebek küçük olduğu sadece kese göründüğü için yazmıyormuş☺️ Bebek göründükten kalp atışı duyulduktan sonra haftası hatta tahmini doğum tarihi vs yazıyormuş☺️