Aslicrn anladım canm Allah kolaylık versin ya bnmde sırtt üstü yatınca hemen yumuşuyor karnım gecer gbi oluyor. Bnmde buyuk ihtimal sezeryan canım yarın tam netleşicek biraz, bizm risk durumlarımı var. Normali hemde istemıyorum. 2 kaybım var birde serklajlıyım dikişli. Damar tıkanıklgı da var korkuyorum