Boncugummmm Durumlar nasıl ıkı gündr karın agrısı yaşıyorum sonra bebek sertleşiyor karnım kasılır gbi oluyor ara ara bu durumda olan var mı
Mervbeder Boncugummmm bende aynı şekilde karnım taş oluyor bebek baş aşsagıya dönmüş 35. Haftada nst ye soktu bu hafta yine gidicez bir yere toplanıyor canım yanıyor o zaman
Boesie Boncugummmm Ara ara sancim oluyor suyum fazla hafifte acilma varmiss 36+5 olduk haftaya gelsin istiyorum artik😂 Nstye girdiniz mi? Ben 36da ilk defa girdim 20/37 arasi cikti sancim cokta konusamadik doktorumla dogumdaydi sizce normalmi degerler?
Aslicrn Boncugummmm bizde 36+3 olduk artık iyice ağrılar başladı belim kasıklarım çok ağrıyor bebek çok toplanıp taş kesiliyo hele akşamları hiç enerjim kalmıyo dahada artıyor ağrılar son haftalar ne zormuş her ağrıda doğum sancısımı diyorm,😅
htcmuhammed Boncugummmm 1 ayı gecık bende de oluyor karnım tas kesiliyor normal bi sknti yok Bebek iyice asagiya inmis kasıklarım fln agriyor
Boncugummmm Mervbeder bnmde aynı canmı actyo sertleşince karnım agryor. Kuzenım de sancı ise takip et dedi ara ara oluyor ama dkk da tutmadım oyle
Boncugummmm Boesie bn 32 haftada agrım olunca gtmiştim canm bırde leke gelmişti ozmn ilk kez acilde dogum hanede baglamşlardı bnmde 1 kez sancım çıktı. Yarın kontrolüm var baklm
gulfemsvnc Meryem__ Nişanı geldikten 1 gün sonra doğuran da var 1 ay sonra da var. Hiç belli olmuyor🙌🏻
htcmuhammed Boncugummmm nstye girmistim bisy cikmadi cok oluyo diyince de serum taktirmisti rahatlamistim Takarsa sende serum taktir
Boncugummmm htcmuhammed öyle mi aklmda olsun canım tesekkur ederim. 32 haftalkken hc bişey yapmamşlardı bna nst girdim bnde normal diyip yolladılar hayrlısı baklm. Şmdi yine aynısı oluyor karnım agrısı sonra belime vuruyor
htcmuhammed Boncugummmm sanci yoksa bisey yapmiyorlar ztn doktorum kanamn suyun gelirse hemen gel dedi bol su ic ben icemiyorum tabi Sertlesmeleri normal buluyorlar sanci cikmadigi icn Hayrla saglikli alalim insaAllah yavrumuzu
Boncugummmm htcmuhammed aynen haklısın dıkkat edyorum su konusuna ama bazen fazla içemiyorum bnde. canım Aminn inşllah 🤲🤲🤲