İkiz gebelikte doğum en geç 37 haftalıkta gerçekleşiyor diye bir yazı okudum internette. Bu yazının doğruluk payı nedir acaba ? Doğumum için doktor ilk takibimizi yaptığında hesaplamalarına göre 30 mayıs demişti. Sanırım bunu 40 haftalık gebeliğe göre hesapladı. İkiz gebe o kadar bekler mi ? Yoksa en geç 37 haftalık da mı doğuyorlar ? Kafam karışık 😣