Hilal-95 [silindi] valla allah hayırla kucağına almayı nasip etsin ama braz yüksek ya başım 😅 olsun sağlıklı olsun hayırlı olsun inşallah
yased [silindi] Benim de 5+3’te 35 bindi buna göre benim de 6+3’te 280 bin falan olması lazım yani betanız normal bence benim de tek bebek :)