[silindi] miyopmom normalde alttan muayene edilmesi gerekiyormuş. Maalesef benim doktor yaşlı eli titreyen bir doktor olduğu için sekreter söyledi. Alttan muayene etmiyormuş. Koca devlet hastanesinde sadece o doktor vardı
miyopmom [silindi] ondan gormemistit canim beta iyi dediyse hayirlisiyla gorur ileri haftalarda🤲🏻 Bende alttan baktiklari halde gormedikleri olmustu erken gittigim icin🥰
[silindi] miyopmom doktor da bir hafta sonra gel yine bakalım dedi de ben başka doktora gidecem . Teşekkür ederim canım 😊
MaBelle [silindi] kuşku düşmesi çok normal çünkü betanız epey yüksek. Kıyaslamak doğru değil tabiki ama ben en son kan testi verdiğimde beta 600 çıktı, ondan bi 4 gün sonra keseyi görmüştük. Doktorda bi sorun var bence 🙄
[silindi] MaBelle yani doktor baya yaşlı gözlüklüydü. Elleri titriyordu. Bir tek o doktor vardı hastanede. Ne de bir hafta sonra özel hastaneye gideyim diyorum
yased Ben 6+3’te kalp atışını da görmüştüm herkeste aynı olmaz ama siz başka doktora görünün en iyisi
[silindi] yased öyle. Evet kesinlikle başka doktora gideceğim. Biraz daha bekliyim de öyle gideyim dedim kesinleşsin
[silindi] Kavakyellerihercai yok bakmadı. Doktorum baya yaşlıydı . Sekreteri alttan muayene etmiyor dedi