Gizemvencoglu [silindi] Ben hastanede hemşireye danıştım mevsim yaz olmadığı sürece bir penye ve bir tomurcuk battaniye yanımda bulundurmam gerektiğini söyledi ilk günler çok üşüyorlarmış ☺️