[silindi] bende bir orta kalınlıkta battaniye çok yün gibi kalın olmayan birde ince battaniyesini aldım sanmam aşırı soğuk olacağını zaten sarıp sarmalayıp arabaya ordan eve 😊 Üşür dediler ilk doğduğunda ama diğer türlüde çok abartı olur gibime geldi eve geldiğinde örteriz 😉